Доставка і оплата
Categories
Доставка, оплата, повернення товару
Доставка по Україні
Достака замовлень здійснюється транспортними компаніями Нова Пошта/ Укрпочта/ Justin на відділення або на Вашу адресу кур’єром.
Безкоштовна доставка від 500 грн. у відділення.
Безкоштовна кур’єрська доставка за Вашою адресою від 1000 грн.
Доставка замовлень до 500 грн розраховується за тарифами транспортних компаній, що описані нижче:
- Доставка транспортною компанією "Нова Пошта":
Обирайте доставку на найближче до Вас відділення або кур’єром на Вашу адресу.
Вартість доставки та комісій Ви можете переглянути у тарифах"Нової Пошти".
- Доставка на відділення в межах Київської області від 40 до 65 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка курєром на Вашу адресу по Київській області від 65 до 90 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка на відділення по Україні від 45 до 70 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка курєром на Вашу адресу по Україні від 65 до 95 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
Зверніть увагу! При оплаті замовлення наложеним платежем у відділенні чи кур'єру "Нової Пошти" ( в момент отримання замовлення), Отримувачем сплачується комісія за грошовий переказ у розмірі: 20 грн+ 2% від суми переказу.
Тарифи на додаткові послуги (зберігання, переадресування та інші) представленні за посиланням.
- Доставка транспортною компанією "Укрпошта":
Обирайте доставку на найближче до Вас відділення або кур’єром на Вашу адресу.
Вартість доставки та комісій Ви можете переглянути у тарифах "Укрпошти".
- Доставка на відділення в межах Київської області від 26 до 55 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка курєром на Вашу адресу по Київській області від 46 до 75 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка на відділення по Україні від 32 до 60 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка курєром на Вашу адресу по Україні від 52 до 80 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
Зверніть увагу! При оплаті замовлення наложеним платежем у відділенні чи кур'єру "Укрпошти" ( в момент отримання замовлення), Отримувачем сплачується комісія за грошовий переказ у розмірі: 2% від суми, але не менше ніж 10 грн.
- Доставка транспортною компанією "Justin":
Обирайте доставку на найближче до Вас відділення або кур’єром на Вашу адресу.
Вартість доставки та комісій Ви можете переглянути у тарифах "Justin".
- Доставка на відділення в межах Київської області від 30 до 55 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка курєром на Вашу адресу по Київській області від 45 до 75 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка на відділення по Україні від 33 до 57 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
- Доставка курєром на Вашу адресу по Україні від 48 до 77 грн (+0,5% від оголошеної вартості)
Зверніть увагу! При оплаті замовлення наложеним платежем у відділенні чи кур'єру "Justin" ( в момент отримання замовлення), Отримувачем сплачується комісія за грошовий переказ у розмірі: 15 грн+ 2% від суми переказу.
Способи оплати
Переказ на карту ПриватБанк. Без комисії у відділенні Приватбанку, через термінал самообслуговування або за допомогою Приват24.
LiqPay - це система миттєвих платежів, створена ПриватБанком (Україна).
Накладний платіж.
Оплата при отриманні замовлення у відділенні.
Увага! При даному способі оплати Ви додатково сплачуєте вартість зворотньої доставки грошей – 25 грн. та комісію – 2% від вартості замовлення.
Повернення та обмін
У разі отримання замовлення і виявленні невідповідності внутрішньому вмісту Вашого замовлення, а також за наявності браку, ушкодження товару, необхідно повідомити про це по одному з телефонів Інтернет-магазину: +38(095)-827-88-77; +38(063)-827-88-77; +38(067)-827-88-77. Повторна доставка цього замовлення буде здійснена нашим коштом в погоджений з Вами час.
Повернення грошових коштів
Для повернення грошових коштів Покупцеві необхідно надіслати письмове повідомлення на адресу електронної пошти Інтернет-магазину (info@nailmarket.com.ua)..
Повернення грошових коштів Покупцеві здійснюється наступними способами:
- При оплаті готівкою накладним платежем (Нова Пошта, Укрпошта та ін.)
Грошові кошти будуть повернені за вибором Покупця :
– у відділенні транспортної компанії у момент отримання Товару
– на банківський рахунок, вказаний Покупцем. - При оплаті банківською картою Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту Покупця, вказану в замовленні. Термін перерахування грошових коштів складає 10 робочих днів. Термін зарахування грошових коштів на банківський рахунок Покупця залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача.
Правила отримання і повернення товару
- Покупець має право відмовитися від Товару у будь-який час до його передачі (отримання).
- Отримання товару
Покупець повинен у присутності представника транспортної компанії переконатися в тому, що пакування Товару цілісне і не має слідів розпакування, товар відповідає замовленому (за асортиментом, кількістю, вартістю), переданий в повній комплектації, не має механічних ушкоджень. У разі виявлення невідповідності Товару за кількістю, асортиментом, якістю та/або комплектацією, а також слідів розпакування, Покупцеві необхідно повідомити про це представника транспортної компанії, який складає Акт про виявлення недостачі або ушкодження Товару.щ Покупець або Одержувач підтверджує своїм підписом у Бланку замовлення, що не має претензій щодо зовнішнього вигляду і комплектації Товару. Після отримання Товару і підписання документів, що підтверджують належне виконання Продавцем обов’язків по передачі Товару, претензії по комплектації, зовнішньому вигляду, відповідності Товару оформленому Замовленню і неповній інформації про Товар, не приймаються. - Повернення Товару належної якості після отримання товару.
Впродовж 14 робочих днів після передачі товару можливе повернення Товару належної якості у разі, якщо збережені його товарний вид, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови купівлі.
У разі відмови Покупця від товару належної якості, Покупцеві необхідно заповнити відповідну форму для повернення товару і відправити товар Продавцеві. Продавець повертає Покупцеві вартість товару не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання цього товару від Покупця. Продавець має право утримати витрати на доставлення від Покупця поверненого Товару. - Повернення Товару неналежної якості (заводський брак).
Покупець має право пред’явити претензії відносно якості Товару впродовж усього терміну придатності Товару.
До листа має бути прикладений документ, що підтверджує факт і умови купівлі Товару. Термін відповіді на претензію — не більше 10 робочих днів.
Продавець має право провести перевірку якості, на яку Покупець зобов’язаний надати Товар, а також організувати проведення експертизи у разі виникнення суперечки про причини недоліку. Якщо за результатами перевірки якості та при необхідності експертизи буде доведено, що за цей недолік відповідає Продавець, вимога Покупця буде задоволена. Якщо за результатами перевірки з’ясується, що недолік не виявлений або Продавець не несе за нього відповідальності, то Покупець буде зобов’язаний компенсувати Продавцеві витрати на проведення експертизи та транспортні витрати.
При позитивному рішенні про повернення Товару неналежної якості Продавець на вибір Покупця повертає йому вартість Товару або обмінює на аналогічний Товар належної якості. - Товар не підлягає обміну і поверненню в наступних випадках:
- якщо загублений документ, що підтверджує факт і умови купівлі
- якщо товар використовувався
- якщо пошкоджене упакування (без упакування)
- якщо він відноситься до одного з видів товару :
- гребінці, масажні щітки, браші
- одноразова продукція
- пензлики та набори пензликів
- пилки, бафи, полірувальники
- насадки для фрезерів
- перукарські ножиці
- манікюрні інструменти
- лаки та гель-лаки
- товари в аерозольній упаковці
- шпильки та невидимки для волосся
- штучне волосся, треси, прядки, канекалони
- декоративна косметика
- акційні товари та товари зі знижкою